WVSXSRIDERS.COM / WVTRAILRIDERS.COM
Thanks for visiting us! Check out our forum here and on HotRodForums.net. Visit us on www.JBSPerformance.com for ultimate performance parts and accessories for your SXS !!

WVSXSRIDERS.COM / WVTRAILRIDERS.COM

wv trail riding on side by sides
 
HomeBannerRegisterLog inVideos































































Latest topics
» 2018 Spring Ride
Yesterday at 7:42 pm by WV Hot Rod Rhino

» 10-28-17 halloween ride at hotrods
Yesterday at 12:25 am by WV Hot Rod Rhino

» 2017 Fall Ride
October 15th 2017, 11:24 pm by My 800

» overland expedition - potts mountian
October 5th 2017, 10:19 am by offroadohio

» blond cocker spaniel
September 29th 2017, 6:57 pm by Gary

» Anyone Riding this Weekend?
September 11th 2017, 2:04 pm by Finzup

» The View to Flag Rock
September 7th 2017, 3:42 pm by kmccauley

» Too quiet
September 7th 2017, 11:06 am by TBONE21

» outlaw trail maps
August 23rd 2017, 11:16 am by Timmi

Who is online?
In total there are 45 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 45 Guests :: 2 Bots

None

Most users ever online was 252 on August 7th 2016, 8:56 pm
Top posters
TBONE21
 
Bobby D
 
bubba53
 
rayray
 
WV Hot Rod Rhino
 
shawn
 
Hump
 
pit dog
 
Jet
 
big g
 
Top posting users this month
My 800
 
WV Hot Rod Rhino
 
Timmi
 
Rick_308
 
offroadohio
 
Most active topic starters
TBONE21
 
bubba53
 
Bobby D
 
WV Hot Rod Rhino
 
JimBob
 
ElmoEOD
 
punder
 
Finzup
 
neuromax
 
rayray
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search

Share | 
 

 RIDE SAT.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
JimBob



Number of posts : 1756
Age : 69
Location : guysville oh. 45735
Registration date : 2011-03-28

PostSubject: RIDE SAT.   September 17th 2014, 3:39 pm

ANYBODY RIDING THIS SAT OR SUNDAY. ANY OF YOU LOCALS YELL
Back to top Go down
TBONE21

avatar

Number of posts : 17039
Age : 36
Location : High Point, NC
Registration date : 2010-04-18

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 17th 2014, 3:44 pm

IM RIDING JIMBOB. ASHLAND. BENNY T IS GONNA SHOW EVERYONE HOW TO RIDE A MAVERICK.
Back to top Go down
Timmi

avatar

Number of posts : 1602
Age : 63
Location : Christiansburg, Virginia
Registration date : 2012-11-25

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 17th 2014, 4:31 pm

Back to top Go down
http://www.jbshotrodperformance.com/
rayray
Moderator
avatar

Number of posts : 6331
Age : 51
Location : statesville,nc
Registration date : 2010-08-15

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 17th 2014, 5:45 pm

Timmi wrote:
     no joke...they are hurting my ears!! IJS
Back to top Go down
JimBob



Number of posts : 1756
Age : 69
Location : guysville oh. 45735
Registration date : 2011-03-28

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 17th 2014, 6:32 pm

IF YA DON'T LIKE IT DON'T READ HOWS THAT.
Back to top Go down
Timmi

avatar

Number of posts : 1602
Age : 63
Location : Christiansburg, Virginia
Registration date : 2012-11-25

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 17th 2014, 6:39 pm

OK!

Back to top Go down
http://www.jbshotrodperformance.com/
TBONE21

avatar

Number of posts : 17039
Age : 36
Location : High Point, NC
Registration date : 2010-04-18

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 17th 2014, 6:49 pm

Back to top Go down
Finzup

avatar

Number of posts : 2037
Age : 69
Location : Kenna, WV
Registration date : 2009-07-13

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 17th 2014, 8:13 pm

Sanderson not going to happen?  May join you in Ritchie/Wirt. What day? Not sure yet if I couldn't make either.  Want to go down and show T-BONE how it's done? lol!
Back to top Go down
TBONE21

avatar

Number of posts : 17039
Age : 36
Location : High Point, NC
Registration date : 2010-04-18

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 17th 2014, 8:17 pm

Finzup wrote:
Sanderson not going to happen?  May join you in Ritchie/Wirt. What day? Not sure yet if I couldn't make either.  Want to go down and show T-BONE how it's done? lol!
  Yahoo!    Come on Finz! Would be good to see u! Jimboob won't come. He will get his camper stuck.
Back to top Go down
Bobby D

avatar

Number of posts : 14579
Location : Blacksburg,Va
Registration date : 2009-02-08

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 17th 2014, 9:11 pm

JimBob wrote:
IF YA DON'T LIKE IT DON'T READ HOWS THAT.

Drama    lol!
Back to top Go down
http://www.wvsxsriders.com
rayray
Moderator
avatar

Number of posts : 6331
Age : 51
Location : statesville,nc
Registration date : 2010-08-15

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 17th 2014, 9:24 pm

Jimbob...Jimbob...Jimbob...you need some anti-panty wading powder. Isle 9 and the DALLA GENTRAL. lol! ROFL ROFL ROFL    WE LOVE YA BUDDY....JUST STOP SHOUTING!!!!!
Back to top Go down
TBONE21

avatar

Number of posts : 17039
Age : 36
Location : High Point, NC
Registration date : 2010-04-18

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 17th 2014, 9:27 pm

rayray wrote:
Jimbob...Jimbob...Jimbob...you need some anti-panty wading powder. Isle 9 and the DALLA GENTRAL. lol! ROFL ROFL ROFL    WE LOVE YA BUDDY....JUST STOP SHOUTING!!!!!
ROFL LMAO ROFL
Back to top Go down
JimBob



Number of posts : 1756
Age : 69
Location : guysville oh. 45735
Registration date : 2011-03-28

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 18th 2014, 9:54 am

RAY RAY YOUR JUST MAD BECAUSE THE LETTERS ARE TALLER THAN YOU.
Back to top Go down
rayray
Moderator
avatar

Number of posts : 6331
Age : 51
Location : statesville,nc
Registration date : 2010-08-15

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 18th 2014, 11:48 am

That hurt man...that hurt deeeeep.
Back to top Go down
yogibear82

avatar

Number of posts : 32
Age : 34
Location : vinton, va
Registration date : 2013-10-05

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 18th 2014, 10:55 pm

So are yall riding this saturday or Oct 4?
Back to top Go down
Bobby D

avatar

Number of posts : 14579
Location : Blacksburg,Va
Registration date : 2009-02-08

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 18th 2014, 11:57 pm

yogibear82 wrote:
So are yall riding this saturday or Oct 4?

They are riding this Saturday Yogi
Back to top Go down
http://www.wvsxsriders.com
commando64

avatar

Number of posts : 2063
Age : 53
Location : ASHEBORO N.C./MOUNTAIN TOP CAMPGROUND W.V.
Registration date : 2009-05-11

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 20th 2014, 9:35 pm

Yall have a great time!!
Back to top Go down
harv



Number of posts : 46
Age : 40
Location : glouster, ohio
Registration date : 2012-04-08

PostSubject: Re: RIDE SAT.   September 25th 2014, 6:25 pm

we'll probably see ya Saturday jim bob were all healed up from powerline and ready for bear run
Back to top Go down
mtstaterebel

avatar

Number of posts : 11
Age : 47
Location : Parkersburg, WV
Registration date : 2012-06-05

PostSubject: Re: RIDE SAT.   October 3rd 2014, 2:35 pm

So are people meeting to ride at Go mart on 47 at 930 Sat morning..?
Back to top Go down
JimBob



Number of posts : 1756
Age : 69
Location : guysville oh. 45735
Registration date : 2011-03-28

PostSubject: Re: RIDE SAT.   October 3rd 2014, 4:41 pm

THERE SUPPOSE TO RIDE SUNDAY LEAVING GO MART AT 9;30. POST A RIDE FOR OCT. 4TH SEE IF ANYBODY IS INTERESTED  THAT IS WHEN I WOULD RATHER RIDE. I'M RIDING MONDAY AND TUES.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: RIDE SAT.   

Back to top Go down
 
RIDE SAT.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Sunday 17th October - Very Early Morning - Southern Ride
» Snowy Ride
» Michaux State Forest ~ Big Flat ATV Ride
» ride outs derby/burton area
» Oran Park ride day

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
WVSXSRIDERS.COM / WVTRAILRIDERS.COM :: West Va Trails :: RICHIE/WIRT County-
Jump to: